اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۴۱

کشف محموله مواد غذایی آلوده قاچاق

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ , بازدید: ۳۶۹۲
سخنگوی اتاق اصناف ایران از کشف محموله مواد خوراکی قاچاق که به ویروس و باکتری مضر آلوده بود خبر داد.

 

 

سخنگوی اتاق اصناف ایران از کشف محموله مواد خوراکی قاچاق که به ویروس و باکتری مضر آلوده بود خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران تهران به نقل از تسنیم، مجتبی صفائیان با اشاره به گشت زنی های متعدد کارگروه مشترک اتاق های اصناف و تعزیرات حکومتی در واحدهای صنفی افزود: محموله ای خوراکی شبیه لبنیات و گوشت حیوانی که دچار مشکل شرعی است، کشف و ضبط و معدوم شده است.

 

وی با اشاره به معدوم سازی این محموله گفت : مصرف آن دچار مشکل شرعی است اما به معنای صفر شدن قاچاق آن نیست ، هر چند اولویت قاچاقچیان منافع شخصی است و سلامت مردم اهمیتی ندارد.

صفائیان ؛ قاچاق را سبب به خطر افتادن منافع ملی دانست و ادامه داد: مسئولین نسبت به مصرف مواد خوراکی قاچاق دائم هشدار می دهند زیرا این مواد علاوه بر مسئله داربودن شرعی از نظر بهداشتی آسیب جدی برای سلامت مردم دارد.

 

سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به تذکر مسئولان بهداشت به واحدهای صنفی در خصوص عرضه نکردن وسایل درمانی قاچاق افزود: این تجهیزات می تواند حاوی ویروس و یا میکروب باشد و سلامت مردم را به خطر بیندازد.

 

وی با اشاره به اثر قاچاق در از بین بردن اشتغال و ایجاد بحران اجتماعی در کشور ادامه داد: متاسفانه تا زمانی که برای کالای قاچاق در کشور مصرف کننده وجود داشته باشد ، این اتفاق در حجم های وسیع رخ خواهد داد.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016